ALLISON PEARSON - GORZEJ BYĆ NIE MOŻE
Kate Reddy to bohaterka znana z poprzedniej powieści Pearson "Nie wiem jak ona to robi". Czytałam ja kilka ładnych lat temu i mam wrażenie że wtedy problemy tejże bohaterki były mi bliższe, ba teraz nawet bardzo bliskie, natomiast Kate z najnowszej powieści jest dla mnie postacią skrajnie niestabilną emocjonalnie. Być może to wina menopauzy, ale jakoś nie wydaje mi się żeby kobieta wchodząca w tą fazę życia miała aż taki problem z akceptacją uplywajacego czasu. Dla mnie ta książka jest zbyt filozoficzna, zbyt emocjonalna i niezwykle rozwlekła, momentami wręcz nudna. Zdecydowanie pierwsza część była znacznie ciekawsza, może bardziej życiowa.
Moim zdaniem najistotniejszy wątek czyli relacja Kate i Jacka została całkowicie pominięta, a właśnie na rozwój tego związku czekałam przez całą książkę no i się zawiodłam.
Czy polecam? Myślę że w tym czasie mogłam przeczytać kilka lepszych książek.

Komentarze

Popularne posty