K N Haner - Zapomnij o mnie


To nieco inna odsłona twórczości Haner. Dotychczas przyzwyczaiła nas do książek wielotomowych, tym razem książka nie ma kontynuacji, co mnie cieszy niezmiernie, ponieważ nienawidzę czekać na kolejny tom, kiedy poprzedni skończył się tak że nie można zasnąć. Ale wracając do książki.....historia, bohaterowie, styl pisania zupełnie odbiega od tego do czego przyzwyczaiła nas autorka. Od początku do końca nic nie jest jednoznaczne i oczywiste, to duży plus, bo ani na moment historia nie staje się nudna. Naprawdę gratuluję autorce pomysłu, to się naprawdę bardzo dobrze czyta, a historia głównych bohaterów porusza do głębi. Relacja ojciec - syn wstrząsnęła mną bardzo, aż się poryczałam. Najbardziej jednak zaskakuje zakończenie, skończyłam książkę o 2 w nocy i nie mogłam zasnąć do 4 nad ranem, bo adrenalina ciągle buzowala. Haner z każdą książką staje się lepsza, a myślę że ta historia zasługuje na ekranizację.

Komentarze

Popularne posty